El Consorci Metropolità de l’Habitatge ha obert un nou termini per a la presentació de sol·licituds dels ajuts a les actuacions de millora de l’eficiència energètica en habitatges, en el marc dels programes de rehabilitació residencial finançats amb fons Next Generation.
El termini per presentar noves sol·licituds estarà obert fins al 30 de juny de 2026 o fins a l’exhauriment de la dotació econòmica disponible.
Cal tenir en compte que les actuacions subvencionades han d’estar finalitzades abans del 30 de juny de 2026. En aquest cas, no es preveu cap pròrroga per a l’execució de les obres.
Aquests ajuts tenen com a objectiu impulsar la rehabilitació dels habitatges i afavorir actuacions que contribueixin a reduir el consum energètic i millorar el confort de les llars. Podeu consultar tota la informació i l’anunci oficial en aquest enllaç.